Uutiset
Kerro meille, mitkä kohdemaatilaisuudet kiinnostavat sinua 2025
Finnpartnership suunnittelee parhaillaan vuoden 2025 tilaisuuksia kohdemaissa. Tapahtumat pyritään järjestämään muiden tilaisuuksien yhteydessä, jotta suomalaisosallistujille voidaan tarjota mahdollisimman monipuoliset verkostoitumismahdollisuudet paikallisten toimijoiden kanssa.
Tähän liittyen Finnpartnership haluaisi kuulla mitkä kohdemaat ja tilaisuudet kiinnostaisivat suomalaistoimijoita eniten. Kyselyn vastausten perusteella voimme lähteä suunnittelemaan tapahtumia ja kokoamaan ryhmää matkalle lähtevistä suomalaisyrityksistä ja -organisaatioista. Vastaa kyselyyn alta.
Vuodelle 2025 mahdollisesti suunnitellut tapahtumat:
- Marokon vierailu, järjestetään mahdollisesti helmikuun lopulla. Fokuksessa vesi- ja terveyssektorit, uusiutuva energia sekä digitalisaatio.
- Laosin vierailu, järjestetään mahdollisesti maaliskuussa Suomen ja Laosin 50-vuotisen diplomaattisuhteen kunniaksi. Fokuksessa EU:n ja YK:n tarjoamat liiketoimintamahdollisuudet.
- Euroopan kestävän kehityksen rahaston (EFSD+) tapahtuma maalis-huhtikuussa. Keskiössä mm. maatalous, kriittiset raaka-aineet, koulutus ja energia.
- Albanian ja Kosovon vierailu, järjestetään mahdollisesti keväällä. Fokuksessa tietotekniikan ala.
- EU bisnesfoorumi Zimbabwessa toukokuussa. Fokussektoreina mm. matkailu, rakentaminen, kaivostoiminta ja liikenne.
- EU-Ghana korkean tason tapahtuma loppukeväällä. Keskittyy mm. autoteollisuuteen, uusiutuvaan energiaan, IT- ja tekstiilialoihin sekä lääketeollisuuteen.
- EU bisnesfoorumi Keniassa loppukeväällä tai lokakuussa. Keskittyy digi- ja vihreään siirtymään sekä EU:n ja Kenian välisen talouskumppanuussopimuksen tuomiin mahdollisuuksiin.
- EU bisnesfoorumi Namibiassa 26.–28.10. Fokuksessa vihreä teollistuminen, kriittiset raaka-aineet, kulttuuri ja luova teollisuus.
- Ukrainan vierailu, järjestetään mahdollisesti syksyllä.
Tapahtumakysely 2025
Vastaamalla kyselyyn et sitoudu mihinkään. Toivomme vastauksia 31.12. mennessä.
"*" näyttää pakolliset kentät
Jaa sosiaalisessa mediassa